Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim

We bloggen ook

Bloggen doen we ook graag voor jou. We tillen jouw online content naar een hoger niveau.

  • Een nieuwsbrief is een uitstekend middel voor klantenbinding. Sterker nog, klantenbinding is de belangrijkste reden om een regelmatige mail te versturen.

  • We zoeken een contentmarketeer die gemakkelijk schrijft en ervaring heeft in het maken van mooie, pakkende online content.

  • Een metershoge muurschildering. Dat heeft de Rotterdamse letterschilder Tim Sake gemaakt. In het Groot Handelsgebouw. Precies bij ons aan het einde van de gang. Wij vinden het heel tof.

  • Stel de juiste vraag en krijg waardevolle feedback via Mailchimp survey. De vragenlijst van Mailchimp geeft je het juiste gereedschap om jouw klanten nog beter te begrijpen. En je kunt het voor verschillende doeleinden gebruiken.

  • Mailchimp heeft veel verschillende functies om je e-mailmarketing te optimaliseren. Met sinds kort een nieuwe tool om dynamische content in te stellen. Snel en gemakkelijk, zoals je van Mailchimp gewend bent. Met dynamische content personaliseer je je e-mails. Zo krijgt dezelfde e-mail voor verschillende klantgroepen afwijkende inhoud. Dit levert meer interactie op en uiteindelijk betere resultaten.

  • We zijn al heel lang Mailchimppartner. En vanaf nu zijn we ook officieel gecertificeerd. Tijdens een lang assessment kregen we verschillende cases voorgeschoteld. Voor al deze cases konden we de beste Mailchimpoplossing bedenken. Zo wisten we aan te tonen dat we alle ins en outs van Mailchimp kennen. En daarmee verdienden wij dit prachtige certificaat.

  • Wij schrijven veel webteksten. Bijna altijd in het Nederlands. En wat valt dan op? Dat we in het Nederlands heel veel aan elkaar schrijven. Samengestelde woorden noemen we dat. En daar is vaak discussie over.

  • Naast de inhoud is jouw publiek het belangrijkste radartje in je e-mailmarketingmachine. Je werkt er keihard aan om nieuwe abonnees voor je nieuwsbrief binnen te hengelen. En die wil je dan natuurlijk niet meer kwijtraken. Maar ja, soms melden mensen zich af. Als bijvoorbeeld de inhoud ze niet interesseert... wat dan?

  • Dat is leuk, je krijgt een mailtje op je verjaardag. Gewoon zomaar. Of met een klein cadeautje. Of een mooie aanbieding. Veel bedrijven doen dit al. Vooral binnen de e-commerce is de verjaardagsmail populair. En in Mailchimp stel je deze e-mail redelijk eenvoudig in. Het is voor velen de eerste stap in e-mail automation

  • De lijst in Mailchimp heet nu Audience. En dit Mailchimp Audience is jouw enthousiaste publiek. Een publiek met fans die jou leuk vinden. Die zich hebben ingeschreven om te zien wat jij te vertellen hebt. Toch zitten ook wat minder enthousiastelingen tussen. Die hebben zich afgemeld voor jouw nieuwsbrief. In Mailchimp Audience behoren zij nog wel gewoon tot je publiek. Waarom? Omdat je ze via andere kanalen nog wel kunt bereiken. Ook gewoon via Mailchimp. Hoe? Lees verder.

  • Content schrijven voor je website. Dat is een ongelooflijk leuke bezigheid. Zoeken naar de juiste woorden. Het juiste beeld. En de perfecte 'call to action'.

  • Online klanten werven is niet moeilijk. Met zoekmachineoptimalisatie, advertenties en e-mail krijg je snel meer bezoekers. Maar makkelijk is het nu ook weer niet per sé. Want met alleen veel bezoekers ben je er nog niet. Om de bezoekers klant te laten worden, zul je een relatie met hem aan moeten gaan. Je moet online vrienden worden.

  • Met e-mailmarketing maak je vrienden. Je abonnees houden van je bedrijf of merk. Ze vinden het leuk om van je te horen. Hoe persoonlijker hoe beter. En als je ze betrekt, wordt de relatie alleen maar beter. Lees artikelen over e-mailmarketing en termen als ‘engagement’, ‘fans’ en ‘ambassadeurs’ vliegen je om de oren. Maar daarmee bedoelen de schrijvers ook gewoon dat je vrienden moet worden. Zo zie je maar…

  • Mailchimp heeft statische segmenten vervangen door tags. Met tags is het gemakkelijker om abonnees te categoriseren en te segmenteren. Met tags geef je ze interne informatie mee. De leden van je nieuwsbrief zien dit dus niet in hun profiel, dit in tegenstelling tot groepen. Tot zover de inleiding. Klapperen je oren al? Lees verder en we leggen met praktische voorbeelden uit hoe het werkt.

  • Webteksten moeten SEO-vriendelijk zijn, maar waarom eigenlijk? Zoekmachines zoeken de juiste informatie als antwoord op de vraag die ze krijgen. kortom, ze zoeken de website die als beste bij de zoekopdracht past. Om te bepalen welke website dit is ‘lezen’ zoekmachines de website. Hiervoor gebruiken ze de code en de webteksten. “De webtekst is hierdoor een van de belangrijkste aandachtspunten om tot een zoekmachinevriendelijke website te komen. Maar hoe schrijf je nou een goede seo webtekst?”

  • Als B2B-bedrijf bied je een dienst aan. Of een product. En als jouw relaties zo’n dienst of product nodig hebben, moeten ze natuurlijk direct aan jou denken. Maar dat doen ze niet altijd! Dat komt doordat ze waarschijnlijk niet precies weten wat jij doet. Het wordt dus tijd om wat aan je communicatie te doen.

  • Persoonlijke communicatie staat in het rijtje trends voor 2018. En dat is grappig. Want waarom hebben we eigenlijk een tijdje onpersoonlijk gecommuniceerd? Dat moet zijn begonnen met de intrede van televisiereclame. Reclame voor de massa. Of nee, daarvoor al. Pamfletten waren in de middeleeuwen ook niet persoonlijk. Daar is het dus begonnen. En nu, anno 2018 trekken we dat recht met behulp van small en big data. Maar is dat eigenlijk wel persoonlijk? Of doen we alsof…

  • Waar zit jouw doelgroep op te wachten? Het lijkt misschien een open deur, maar een goede nieuwsbrief schrijven begint het het analyseren van de doelgroep. Deze doelgroep heeft zich immers met een reden geabonneerd op jouw nieuwsbrief. Wat is die reden? Wat wordt er verwacht?

  • De nieuwe privacywetgeving komt eraan. In deze nieuwe wetgeving wordt de consument weer de baas over zijn persoonlijke gegevens. Dus ook over zijn e-mailadres. En over de e-mails die hij ontvangt. Is de nieuwe privacywetgeving AVG een bedreiging? Nee hoor, het is een verademing voor liefhebbers van sympathieke content en echte communicatie met de klant. Benieuwd?

  • Waarom zou je als bedrijf gaan bloggen? Die vraag krijgen wij regelmatig. “Bloggen kost tijd en levert niks op” horen we veel. Maar dat is onzin! Bloggen, excuses, Goed bloggen levert heel veel op. Je inspireert als bedrijf je doelgroep en je onderscheidt je van de concurrentie. Resultaat? Meer bezoekers, meer bekendheid en meer leads.

  • Mond-tot-mondreclame stimuleren, dat klinkt vreemd, vind je niet? Toch is het niet zo vreemd. Want mond-tot-mondreclame lijkt ongrijpbaar, maar is zeker ter beïnvloeden.

  • Voordat je begint met contentmarketing is het heel belangrijk om te weten wie je doelgroep is. Voor wie ga je verhalen schrijven en foto's posten? Welke kanalen ga je gebruiken? Welke toon sla je aan? Dit zijn allemaal vragen die je pas kunt beantwoorden als je je doelgroep kent.

  • Als er een nieuwe website is aangeschaft, dan begint vlak na de oplevering het vullen van de website. Dit vullen gebeurt meestal door het bedrijf zelf, terwijl het bouwen en ontwerpen eerder nog werden uitbesteed. Kan weer jaren mee? Is de website

Iets fantastisch in je inbox?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Dan krijg je een mailtje als we een nieuw artikel plaatsen. Of een leuk nieuwtje met je willen delen.