Waarom zou ik adverteren in Google?
Door te adverteren in Google betaal te je Google om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van Google komen. Een hogere positie betekent meer bezoekers op je website en meer kans op nieuwe klanten. Maar net als bij SEO kijkt Google Ads naar de content op je website en of dit aansluit bij de zoekwoorden die je hebt opgegeven in je advertentie.
Maandelijks optimaliseren
Naast het beheren van je Google Ads account kijken wij ook naar de zoekwoorden waar je op adverteert. Zijn ze (nog steeds) relevant, zijn de kosten per conversie niet te hoog en is de CPC (cost per click) niet teveel. Op basis van die informatie optimaliseren we iedere maand je Google Ads. En maken we waar nodig landingspagina’s op je website waar een advertentie naartoe kan linken.

Landingspagina optimaliseren
Het bijhouden van je Google Ads account doen we niet eenmalig. Samen overleggen we hoeveel uur per maand noodzakelijk is om de Ads zo goed mogelijk te laten lopen. Iedere maand lopen we je account door en kijken we of de bijbehorende landingspagina’s nog relevant zijn. Waar nodig optimaliseren we dit of maken we een nieuwe pagina aan. Zo blijf je scoren!
Hoeveel kost Google Ads?
Hoeveel Google Ads kost ligt aan je dagbudget, klikken op je advertentie en de gemiddelde CPC van een zoekwoord. Daarnaast worden er alleen kosten in rekening gebracht als mensen interactie hebben met je advertentie. Wij adviseren meestal een dagbudget van ongeveer €10,-. Maar dit is afhankelijk van je doelen en wat je per maand wilt uitgeven.

Google Partner
Wij zijn gecertificeerd Google Partner. Dit betekent dat we jouw Google Ads (voorheen Adwords) mogen beheren. Zo helpen we je om online gezien te worden. En meer potentiële klanten te bereiken.

De voordelen van adverteren in Google

Sneller zichtbaar
Door te betalen voor zoekwoorden ben je niet afhankelijk van de organische zoekresultaten.

Google specialist
Wij zijn Google specialist. We hebben alle kennis in huis om jouw Google Ads naar een hoger niveau te tillen.

Meetbare statistieken
Wij snappen dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de resultaten. Daarom delen wij iedere maand de statistieken.
Onze blije klanten
We hebben veel blije klanten. Met wie we voor langere tijd samenwerken. Zonder contract of abonnement. Gewoon op vrijwillige basis. Ze kunnen op ieder moment met een ander bureau in zee. En toch blijven ze. Dat zegt toch genoeg?!



















Ons online marketing blog


First Party Data
Gezellig, een party. En nog wel een first party! Dat is leuk, want die is veel beter dan the third party. Zal ik je uitleggen


Op de Webwinkel Vakdagen
Afgelopen donderdag bezochten we met onlineambitie de Webwinkel Vakdagen. Even zien of er nog iets nieuws is in de wereld van webshops en online marketing.


Wat is de beste Formulier Plugin in WordPress
De beste Formulier Plugin in WordPress werkt gemakkelijk, goed en biedt voldoende opties om aan jouw wensen te voldoen. Wij zetten de 3 beste formulieren op een rij. Form7, Elementor en WPForms.