Klanten automatisch uitnodigen voor een event

Voor Dexter maakten wij een uitnodiging voor hun open dag. Met een aantal automatisch gekoppelde e-mails die hierop volgden.

Dexter Lighting

De opdracht

Nodig onze klanten uit voor de Dexter Open Day. Ze moeten zich eenvoudig kunnen aanmelden via een landingspagina. En vervolgens automatisch worden geïnformeerd over de activiteiten op de open dag.

Uitnodiging versturen

De genodigden voor de Dexter Open Day ontvingen allemaal de uitnodiging per mail. Met de buttons konden ze zich aan- of afmelden voor het evenement. Bij aanmelden werden ze doorverwezen naar een landingspagina. Die we ook in Mailchimp maakten. Op de landingspagina vulden ze een formulier in met hun gegevens en gaven ze aan met hoeveel personen ze wilden komen. Deze informatie slaat Mailchimp automatisch op in de adressenlijst. Handig!

Dexter
Dexter uitnodiging

Geautomatiseerde e-mails

Iedereen die de uitnodiging niet opende kreeg automatisch een reminder opgestuurd. Om zich alsnog aan of af te melden. Er waren ook geadresseerden die mail wel hadden geopend, maar niet hadden geklikt op een van de buttons. We stuurden hen ook een gepersonaliseerde reminder. Door de geadresseerden te taggen naar aanleiding van hun actie konden we gerichte e-mailcampagnes naar hen sturen.

Over Dexter

Dexter ontwerpt en produceert exclusieve buitenverlichting. In de werkplaats maken ze met prachtige materialen kwalitatieve en duurzame verlichting. Om sfeer te creëren in tuinen en op terrassen. Ze geloven in de magie van verlichting.

Wil jij ook uitnodigingen versturen met Mailchimp?

Vertel ons jouw online ambitie en wij helpen je bij het realiseren ervan.

Ontvang de infographic met 6 tips voor een sterke nieuwsbrief

Laat hieronder je gegevens achter en ontvang direct onze infographic.