Uitnodigingen versturen via Mailchimp
Voor Financieel dienstverlener Vondel Finance ontworpen we uitnodigingen die we via Mailchimp verstuurden. De aanmeldingen verzamelden we ook in Mailchimp.
De opdracht
Voor Vondel Finance maakten we mailings en landingspagina’s voor uitnodigingen voor een event. We regelden alles in Mailchimp. Door gebruik te maken van automation en automatische lijstaanpassingen, konden we vlak voor het event een complete lijst met alle genodigden uitdraaien.
Uitnodigingen voor event via Mailchimp
We begonnen met een lijst geadresseerden. Zij ontvingen de uitnodiging voor het event. Hierin konden zij zich aan- of afmelden. Bij aanmelden verwezen we ze naar een landingspagina (die we ook in Mailchimp maakten). Hierop stond een formulier waarop ze konden aangeven met hoeveel volwassenen en kinderen ze wilden komen. Deze informatie verscheen direct in de adressenlijst, die we later konden uitdraaien.
Reminder verstuurd
Iedereen die die de mailing niet opende, kreeg al snel een reminder. De geadresseerden die wel openden, maar zich niet aan- of afmelden, stuurden we een weekje later ook een reminder. Door te segmenteren konden we precies de juiste mensen bereiken. Hierdoor konden we gericht mailen en leverde het een zeer goede opkomst op.
Over Vondel Finance
Vondel Finance structureert en beheert fusies en overnames. Van een transactie, het opstellen van transactiedocumentatie, de coördinatie van onderhandelingen en due diligence tot het effectief afsluiten van de deal.
Wil je ook een intelligente website?
Vertel ons jouw online ambitie en wij helpen je bij het realiseren ervan.