Online marketing voor een platform
De opdracht
Zoofy geeft de online marketing uit handen zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Aan het begin van onze samenwerking hebben we een overzichtelijke contentkalender gemaakt. Hier hebben we alle onderwerpen en inhakers voor het komende jaar verzameld. De nieuwsbrieven, blogs en social mediaberichten sluiten hierop aan.
Periodieke nieuwsbrieven
Bij Zoofy boek je eenvoudig en snel een betrouwbare klusjesman voor verschillende klussen in en rond het huis. Wij versturen iedere week een nieuwsbrief naar de abonnees van Zoofy. Iedere maand staat er een ruimte in huis centraal. Zo zorgen we ervoor dat mensen de nieuwsbrief interessant vinden en aangemeld blijven. En denken ze aan Zoofy als ze een ervaren klusjesman zoeken.
Inhaken op de actualiteit
Naast een reguliere mail versturen we iedere maand een extra nieuwsbrief. We spelen in op een feestdag of een gebeurtenis. Deze nieuwsbrief heeft daardoor een hoge nieuwswaarde. En de kans is groter dat meer mensen deze nieuwsbrief openen.
Zichtbaar op social media
Zoofy is ook actief op Facebook en Instagram. Zelf hebben ze weinig tijd om te posten. Daarom posten wij twee keer per week op Instagram en Facebook. We posten met een template die overeenkomt met de stijl van de nieuwsbrief en de website. Dit ziet er mooi en herkenbaar uit.
Over Zoofy
Op het online platform van Zoofy boek je gemakkelijk en snel een professionele klusjesman. Met meer dan 10.000 vakmensen in dienst is er altijd wel iemand beschikbaar bij jou in de buurt.
Wil jij ook je online marketing uitbesteden?
Vertel ons jouw online ambitie en wij helpen je bij het realiseren ervan.