Nieuws en Blog

We hebben je heel veel te vertellen
Persoonlijke e-mailmarketing

Wees persoonlijk, of doe alsof

Online communiceren doe je zo persoonlijk mogelijk. Of je doet alsof. Want het is onmogelijk om bij een mailinglist van 10.000 mensen, iedereen persoonlijk te kennen en te mailen. Je start met een persoonlijke aanhef. “Beste <NAME>,”. Die aanhef is natuurlijk niet echt persoonlijk, maar voor de ontvanger komt het prettig over. Dan ga je verder…READ MORE

Geef zelf inhoud aan je leven

Geef zelf inhoud aan je leven

Je geeft zelf inhoud aan je leven. Je bepaalt zelf wat je wordt. Wat je doet. En wie je bent. Dat is vanzelfsprekend. Toch? Maar wist je dat er heel veel meisjes zijn die dat helemaal niet zelf mogen bepalen? En daar willen we wat aan doen.READ MORE

Contentmarketing en Seo

Push je SEO met Contentmarketing

Contentmarketing & SEO zijn nauw met elkaar verbonden. SEO draait steeds meer om content. Dus om de inhoud. En dat is precies die inhoud waar wij bij onlineambitie zo van houden.

Google wil haar gebruikers een zo goed mogelijk antwoord geven op hun vragen. Als jij met jouw website die vragen als beste kunt beantwoorden, zal Google jouw website graag bovenaan zetten. READ MORE

Aanbevelen

Zo stimuleer je mond-tot-mondreclame

Mond-tot-mondreclame stimuleren, dat klinkt vreemd, vind je niet? Toch is het niet zo vreemd. Want mond-tot-mondreclame lijkt ongrijpbaar, maar is zeker ter beïnvloeden. READ MORE

Event Social Media

Event social media

We maken voor bedrijven leuke social media plannen. Meestal gericht op het binden van klanten en geïnteresseerden. En soms, soms worden we gevraagd om het ook uit te voeren. Hoewel we vinden dat social media het allerbeste door het bedrijf zelf kan worden gedaan, maken we voor een event graag een uitzondering. Event Social Media vinden we namelijk erg leuk om te doen.READ MORE

Wie is je doelgroep?

Wie is mijn doelgroep?

Voordat je begint met contentmarketing is het heel belangrijk om te weten wie je doelgroep is. Voor wie ga je verhalen schrijven en foto’s posten? Welke kanalen ga je gebruiken? Welke toon sla je aan? Dit zijn allemaal vragen die je pas kunt beantwoorden als je je doelgroep kent.READ MORE

Webshop met een verhaal en een product

Een webshop met een verhaal en een product

We practice what we preach. Wij geloven in een webshop die meer doet dan het schuiven van dozen. Wij geloven dat een webshop met een verhaal beter gevonden wordt en meer verkoopt. Om dit te bewijzen zijn we zelf een webshop begonnen. De OXO Good Grips Shop is het voorbeeld van unieke content, goede verhalen en een duidelijke keuze voor één hoofdmedium.READ MORE

onlineambitie sinds 2010

Kom maar op met de toekomst

Ja, je ziet het goed. onlineambitie heeft een nieuwe uitstraling. waarom? omdat de oude was versleten. En omdat wij graag voorop lopen met een frisse uitstraling. Natuurlijk  zijn we eigenzinnig, maar we zijn ook vernieuwend. Wij houden de ontwikkelingen op gebied van online marketing constant in de gaten en we springen in op nieuwe mogelijkheden en kansen. Die we natuurlijk ook weer delen met onze klanten.READ MORE

ecco italia kiest voor onlineambitie

Ecco Italia kiest voor ons

Het reisbureau Ecco Italia heeft ons gekozen voor hun complete contentstrategie. Wij zijn meteen vol goede zin aan de slag gegaan met het schrijven van mooie verhalen. Mooie verhalen over mooie accommocaties in heel Italië. Ecco Italia wil haar klanten nét even wat meer bieden. En daarin lijken wij wel erg veel op elkaar.READ MORE

nieuwsbrief

Bind je klanten met een e-mailnieuwsbrief

Blijf in contact met je klanten, dat vinden je klanten namelijk ook fijn. De e-mailnieuwsbrief is een krachtig communicatiemiddel voor ieder bedrijf. Met een nieuwsbrief communiceer je gemakkelijk en direct met vaste- en wat minder vaste klanten.

READ MORE